Coordinator matching | Amsterdam

Sta jij te trappelen als er iets geregeld of georganiseerd moet worden? En ben je hier nog goed in ook? Dan hebben wij de perfecte vacature voor jou! In deze veelzijdige functie komt jouw passie en talent voor plannen en organiseren namelijk heel goed van pas!

TECLINE

TecLine is onderdeel van The Human Specialist. The Human Specialist is hét uitzend- en detacheringsbureau voor vakmannen. Onze vakmannen werken in de bouw en techniek. Elk van onze bedrijven is gespecialiseerd in één beroep. Zo kunnen we ons echt verdiepen in het vakmanschap en vinden wij de juiste mensen voor de projecten van onze opdrachtgevers en de juiste projecten voor onze professionals.

TecLine specialiseert zich in het uitzenden van elektromonteurs. Van utiliteit tot panelenbouw, onze elektromonteurs zijn zelfstandig inzetbaar en werken in alle branches. Door internationale werving beschikken wij altijd over gekwalificeerde vakmensen.

DE FUNCTIE

Elke week de beschikbare monteurs inzetten en alle openstaande aanvragen vullen, is jouw doel. Jij bent de expert en speelt optimaal in op de vraag van de klant én de behoeften van de monteur. Jij weet altijd de beste match te maken!

Om deze perfecte match te kunnen maken, heb je nauw contact met de klant, de medewerker,  je collega-coördinatoren, de accountmanager en de collega’s van de afdelingen logistiek en recruitment. Gezamenlijk zorgen we ervoor dat we projecten binnenhalen, de juiste monteurs hierop inzetten en dat de monteurs voorzien zijn van de juiste benodigdheden voor ze op een project starten. In deze functie ben jij de spin in het web!

Als planner op de afdeling matching
  • neem je de aanvragen van klanten gedetailleerd door, zodat duidelijk is waar zij precies naar zoeken
  • weet je de juiste medewerker in te zetten op basis van de gevraagde competenties
  • ben je op de hoogte van de competenties, wensen en persoonlijke situatie van onze monteurs
  • zorg je voor persoonlijk en regelmatig contact met medewerkers en klanten
  • signaleer je tijdig knelpunten in de planning (arbeidstijdenwet, ziekte, afmeldingen, no show, etc.) en los je deze rustig en correct op
  • vind je het fijn om veel samen te werken en te overleggen met collega’s
  • bewaak je de strategische en lange termijn planning bij klanten, samen met de accountmanager en de afdeling client relations
  • werk je nauwkeurig en kun je goed prioriteiten stellen

 

Jij

  • Vindt plannen en regelen leuk en weet van jezelf dat je dit goed kan!
  • Bent zorgvuldig, besluitvaardig, zelfverzekerd, probleemoplossend en graag in de weer
  • Spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels
  • Hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een organiserende functie
  • Hebt bij voorkeur ervaring in de uitzendbranche
  • Hebt kennis van de elektrotechniek (pré)
  • Werkt en denkt op HBO niveau
  • Wil minimaal 36 uur per week werken (bij voorkeur 40)

 

Jij krijgt

  • Een dynamische en verantwoordelijke functie in een informeel bedrijf
  • Een startsalaris tussen de €2800,- en €4000,- o.b.v. 40 uur (afhankelijk van jouw start als junior, medior of senior)
  • 25 vakantiedagen (en de mogelijkheid om er 5 bij te kopen)
  • Flexibele werktijden
  • Een premievrij pensioen
  • Een opleidingsbudget van €2000,- per jaar
  • Smartphone en thuiswerkmogelijkheden
  • Mogelijkheid tot het leasen van een auto
  • Uitzicht op een vast contract binnen een jaar

 

Waarom kiezen voor TecLine?

Binnen onze organisatie heerst een no-nonsense cultuur. Er zijn korte lijnen en een open communicatie. We zijn altijd aan het groeien en waarderen en stimuleren daarom dat jij jouw ideeën continue blijft aandragen. Jij bent de specialist in wat jij doet en daar wordt je om gewaardeerd. Je kunt bij TecLine volledig jezelf zijn, jezelf ontwikkelen, hard werken én er is genoeg tijd voor leuke momenten met jouw collega’s. Zowel vanuit het bedrijf als door collega’s onderling, worden er jaarlijks meerdere activiteiten gepland, waardoor collega’s onderling veel betrokkenheid voor elkaar voelen.

Werken bij TecLine is leuk, leerzaam en dynamisch. Niet voor niets blijven mensen lang bij ons werken!

 

Accountmanager Binnendienst | Amsterdam

Ben jij iemand die goed kan luisteren, commercieel is ingesteld en word jij enthousiast van het bouwen aan lange termijn relaties en het benutten van kansen? Werk jij het liefst binnen een bedrijf met korte lijnen, een open communicatie en een no-nonsense cultuur? Lees dan snel verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw baan als Accountmanager binnendienst…

Als accountmanager binnendienst ga je jezelf focussen op de B2B markt en ben jij een belangrijke schakel binnen ons sales team, doordat je bijdraagt aan het uitbreiden van onze klantenportefeuille en het beheren van de relaties. Samen met jouw collega’s ben je op dagelijkse basis bezig met jouw eigen klantenportefeuille. Deze bestaat uit zowel de bestaande klanten als (potentiële) nieuwe klanten, waar je een warme band mee opbouwt en onderhoudt.

Tijdens je inwerkperiode begin je met het opbouwen van jouw portefeuille door telefonisch new business te generen. Bij deze (potentiële) nieuwe klanten, begin je met het in kaart brengen van het bedrijf met als doel te komen tot het DMU. Aan de hand hiervan, ga je de juiste personen voorzien van informatie over onze organisatie, onze kracht en expertise.

Je hebt een afwisselend takenpakket. Je gaat vanuit de binnendienst dagelijks op verschillende manieren aan de slag met het (onder)zoeken en analyseren van potentiële klanten die onze expertise goed kunnen gebruiken. Je gaat in gesprek met verschillende contactpersonen en communiceert op diverse niveaus binnen een organisatie.
Kortom, een veelzijdige salesrol, waarin jij jouw eigen rol als relatiebeheerder zelf kunt gaan vormgeven!

…BIJ TECLINE…

TecLine is een uitzend- en detacheringsbureau dat bemiddelt tussen elektromonteurs en opdrachtgevers.
Anders dan andere uitzendbureaus, specialiseren wij ons in één beroep, zodat we ons kunnen verdiepen in  het vakmanschap en écht de juiste match kunnen maken. Onze elektromonteurs werven wij internationaal, waarmee we het maximale kunnen halen uit het vakmanschap wat in de EU te vinden is.

Werken bij TecLine is leuk! We wisselen hard werken graag af met ontspanning. We vieren onze kleine en grote successen, er worden jaarlijks meerdere bedrijfsevenementen georganiseerd en collega’s worden vrienden. Als je eenmaal bij ons bent ingestapt, wil je niet meer weg!

…IN Amsterdam

TecLine heeft één kantoor, welke gevestigd is in Amsterdam. Vanuit hier werken onze teams van matching en logistiek. Ook zijn er een aantal afdelingen van onze holding, The Human Specialist, te vinden in Amsterdam. Onze salesteams maken ook regelmatig gebruik van één van de beschikbare flexplekken op ons kantoor, maar deze werken ook vaak vanuit huis.
Omdat TecLine onderdeel is van The Human Specialist bieden wij je de mogelijkheid ook gebruik te maken van de kantoren van ons andere bedrijf in Zwolle, Rotterdam of Den Bosch.

Het team van TecLine is hecht. Naast hard werken en gaan voor de successen, is er onderling ook een hoop lol. De collega’s zijn open en in elkaar geïnteresseerd, wat maakt dat het team van elkaar op de hoogte is en van elkaar weet wat er speelt.

wat wij jou bieden

  • Een zelfstandige functie in een informeel bedrijf
  • Een salaris tussen de €2500 en €3250 per maand
  • Een functie tussen de 24 en 40 uur per week
  • Een premievrij pensioen
  • Een mobiele telefoon en laptop
  • De mogelijkheid tot het leasen van een auto
  • Een opleidingsbudget van €2000,- per jaar
  • 25 vakantiedagen (en de mogelijkheid om er 5 per jaar bij te kopen)
  • Hybride werklocaties – thuis, in Amsterdam, Rotterdam of Den Bosch
  • Leuke bedrijfsuitjes

 

Wat wij in jou zoeken

  • Jij kunt goed zelfstandig werken en jouw tijd efficiënt indelen
  • Communiceren kun je op verschillende niveaus
  • Een sterk analytisch vermogen
  • Jij hebt een passie voor sales en het behalen van gestelde doelen
  • De technische sector heeft jouw interesse
  • Jij hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Iemand met de volgende eigenschappen: doel- en resultaatgericht, empathisch, proactief, analytisch, vasthoudend, daadkrachtig, commercieel en probleemoplossend
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands
  • Jij beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je doet je werk met plezier en kunt goed balans houden tussen werk en privé

 

ben jij onze nieuwe Accountmanager Binnendienst?
laat van je horen!

Recruitment coordinator | Amsterdam

Vind jij het fijn om langdurige relaties op te bouwen? Ben jij goed in communiceren op verschillende levels, zorgvuldig en kom jij graag met creatieve nieuwe ideeën? Dan hebben wij de perfecte vacature voor jou! In deze veelzijdige functie komt dit namelijk erg goed van pas!

THE HUMAN SPECIALIST

The Human Specialist is hét uitzend- en detacheringsbureau voor vakmannen. Onze vakmannen werken in de bouw en techniek. Elk van onze bedrijven is gespecialiseerd in één beroep. Zo kunnen we ons echt verdiepen in het vakmanschap en vinden wij de juiste mensen voor de projecten van onze opdrachtgevers en de juiste projecten voor onze professionals.

DE FUNCTIE

In de functie van recruitment coördinator, ben jij de schakel tussen onze interne organisaties en de externe recruiters, om zo de juiste kandidaten uit de markt te halen. Jouw doel is, om genoeg vakmannen beschikbaar te krijgen, zodat alle aanvragen van onze klanten vervuld kunnen worden. Dit doe je door een warme band op te bouwen met onze externe recruitmentbureaus en de samenwerking met hen uit te breiden en te verbeteren. Hiernaast heb je nauw contact met de interne collega’s van onze beide labels, om zo de behoefte aan vakmannen scherp te hebben.

Naast het zoeken van vakmannen, ben je ook bezig met het verbeteren van onze (online) campagnes, aan het nadenken over het creëren van een grotere vijver om onze mannen uit te halen, mee aan het denken over onze salarisvoorwaarden en het verkleinen van de doorstroom van vakmannen, verbetermogelijkheden voor onze interne recruitmentsystemen én houd je je bezig met het invullen van interne vacatures.

Kortom, een veelzijdige functie, waarbij zowel denken als doen een grote rol hebben.

Jij

  • Vindt plannen en regelen leuk!
  • Bent geduldig, hulpvaardig, toegewijd, besluitvaardig, sympathiek, zelfverzekerd, probleemoplossend en graag in de weer
  • Spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels
  • Hebt bij voorkeur ervaring binnen de uitzendbranche of als recruiter
  • Werkt en denkt op HBO niveau (diploma geen vereiste)
  • Wilt minimaal 36 uur per week werken (bij voorkeur 40)

 

Jij krijgt

  • Een dynamische en verantwoordelijke functie in een informeel bedrijf
  • Een salaris tussen €2400,- en €3000,- (afhankelijk van relevante werkervaring)
  • 25 vakantiedagen (en de mogelijkheid om er 5 bij te kopen)
  • Flexibele werktijden
  • Een premievrij pensioen
  • Een opleidingsbudget van €2000,- per jaar
  • Smartphone en mogelijkheid tot een thuiswerkplek
  • Mogelijkheid tot het leasen van een auto

 

Waarom kiezen voor The Human Specialist?

Binnen onze organisatie heerst een no-nonsense cultuur. Er zijn korte lijnen en een open communicatie. We zijn altijd aan het groeien en waarderen en stimuleren daarom dat jij jouw ideeën continue blijft aandragen. Jij bent de specialist in wat jij doet en daar wordt je om gewaardeerd. Je kunt bij The Human Specialist volledig jezelf zijn, jezelf ontwikkelen, hard werken én er is genoeg tijd voor leuke momenten met jouw collega’s.

Zowel vanuit het bedrijf als door collega’s onderling, worden er jaarlijks meerdere activiteiten gepland, waardoor collega’s onderling veel betrokkenheid voor elkaar voelen.

Werken bij The Human Specialist is leuk, leerzaam en dynamisch. Niet voor niets blijven mensen lang bij ons werken!

 

Medewerker Sales Binnendienst | Amsterdam

Ben jij iemand die gemakkelijk contact maakt, de telefoon niet vreest en goed kunt luisteren? En weet jij hiermee een (potentiële) klant aan je te binden? Werk jij ook nog graag binnen een bedrijf met korte lijnen, een open communicatie en een no-nonsense cultuur? Lees dan snel verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!

TECLINE

TecLine is een uitzend- en detacheringsbureau dat bemiddelt tussen elektromonteurs en opdrachtgevers. Wij zijn gespecialiseerd in één beroep, zodat we ons echt kunnen verdiepen in het vakmanschap en het plaatsen van de juiste mensen op de (grootschalige) projecten van onze opdrachtgevers. Door internationale werving beschikken wij altijd over ervaren elektromonteurs. De elektromonteurs van TecLine zijn werkzaam in de industrie, utiliteit, woningbouw, infra, scheepsbouw en in de paneelbouw.

Werken bij TecLine is leuk! We wisselen hard werken af met ontspanning. Er worden diverse bedrijfsuitjes georganiseerd en collega’s onderling gaan geregeld samen op pad. Het is niet voor niets dat mensen lang bij ons werken.

DE FUNCTIE

Acquisitie nieuwe klanten | 40%

Hoewel er al een groot netwerk van klanten is, bouw je samen met de accountmanagers aan de naamsbekendheid van TecLine. Je weet nieuwe opdrachtgevers en projecten te vinden en deze potentiële opdrachtgevers te enthousiasmeren voor de dienstverlening van TecLine. Jij maakt afspraken voor de accountmanagers voor zowel fysieke- als teams- meetings. Indien gewenst schuif je bij dit soort afspraken aan.

Relatie beheer bestaande klanten | 50%

TecLine heeft in ruim 20 jaar een mooi klantenbestand opgebouwd. Het is echter de kunst deze relaties “warm” te houden, ook als er op dit moment even geen elektromonteurs van TecLine zijn ingezet. Jij bent in staat om “top of mind”  van onze contactpersonen te worden en te blijven. Hiermee zorg jij ervoor, dat TecLine (weer) mag leveren als er behoefte is aan extra capaciteit aan elektromonteurs. Jij zorgt ervoor dat klanten met ons een partnership aangaan. Bij klanten waar we al een partnership hebben, verstevig jij deze, door ze te adviseren op het gebied van (lange termijn) personeelsplanning en hoe ons internationale concept daarin past.

Voorbereiden, uitwerken, opvolgen en administratie  | 10%

Je zit natuurlijk niet alleen maar aan de telefoon. Administratie hoort er ook bij. Naast het administratieve werk rondom je telefonische afspraken, denk en overleg je mee over regionale- en landelijke salesactiviteiten. Je werkzaamheden kun je uitvoeren vanuit huis, maar je bent je ervan bewust dat je onderdeel bent en tijd moet investeren in het team dat vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam opereert.  Je bent daar dan ook zeer regelmatig aan het werk. Ook kun je werken vanuit de kantoren van ons zusterbedrijf in Rotterdam, Zwolle of Den Bosch.

Jij

  • Kunt zelfstandig werken en je tijd efficiënt indelen en besteden;
  • Bent in staat te communiceren op verschillende niveaus;
  • Hebt de veerkracht om van tegenslagen te leren;
  • Bent geïnteresseerd in de ontwikkelingen in de technische sector;
  • Hebt een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie;
  • Herkent deze eigenschappen bij jezelf: doel- en resultaatgericht, empathisch, proactief, analytisch, vasthoudend, daadkrachtig, commercieel en probleemoplossend;
  • Spreekt en schrijft goed Nederlands;
  • Hebt een HBO diploma of werkniveau en bij voorkeur rijbewijs B;
  • Doet je werk met plezier en kunt goed balans houden tussen werk en privé.

 

Jij krijgt

  • Een zelfstandige functie in een informeel bedrijf en een dynamische markt;
  • Een salaris tussen de €2000,- en €3200,- o.b.v. 40 uur
  • Een premievrij pensioen;
  • Mobiele telefoon en Chromebook;
  • De mogelijkheid voor een auto van de zaak;
  • Een opleidingsbudget van € 2000,- per jaar;
  • 25 vakantiedagen (en je kunt 5 dagen bijkopen);
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • Leuke bedrijfsuitjes;
  • Flexibele werktijden.

 

 

 

top